loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نیروی حیات

چطور پیشرفت های جدید علم پزشکی می تواند زندگی شما و کسانی را که دوستشان دارید، تغییر دهد.

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 102608 10003022
380,000 342,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

اگر راه‌حل‌های علمی وجود داشت که می‌توانست عمیق‌ترین ترس‌های شما را از بیمار شدن، دریافت یک تشخیص خطرناک یا احساس اثرات پیری از بین ببرد، چه میشد؟ اگر به ابزارها و فناوری‌های پیشرفته‌ای که توسط ورزشکاران برتر و بزرگ‌ترین ورزشکاران جهان استفاده می‌شود، دسترسی داشتید، چه میشد؟

در دنیایی پر از ترس و عدم اطمینان در مورد سلامتی ما است، دانستن اینکه برای دریافت توصیه های عملی که می توانید به آن اعتماد دارید به کجا مراجعه کنید، می تواند دشوار باشد. امروزه دانشمندان و پزشکان برجسته در زمینه پزشکی بازساختی در حال توسعه ابزارهای تشخیصی و درمان های ایمن و مؤثر هستند که می توانند شما را از ترس رها کنند.

این کتاب نتیجه سفر آنتونی رابینز برای تغییر زندگی خود است. پس از اینکه به او گفتند که بیماریش غیرقابل برگشت است، او به‌طور مستقیم تجربه کرد که چگونه فناوری‌های احیاکننده جدید نه تنها به بهبودی او کمک کرد، بلکه او را قوی‌تر از همیشه کرد.

این کتاب به شما نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید هر روز با انرژی افزایش یافته، سیستم ایمنی ضدگلوله‌تر و دانشی که می‌توانید ساعت بیولوژیکی خود را به عقب برگردانید، از خواب بیدار شوید. این کتابی است برای همه، از ورزشکاران در اوج عملکرد خود ، افراد معمولی که می خواهند انرژی و قدرت خود را افزایش دهند، تا کسانی که به دنبال شفا هستند. این کتاب پاسخ هایی را ارائه می دهد که می تواند زندگی شما یا کسی که دوستش دارید را متحول کند و حتی آن را نجات دهد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما