loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بازاریابی سرراست

ناشر آریانا قلم

نویسنده دانلد میلر | جی.جی.پترسون

مترجم مهرداد عباسی

سال نشر : 1401

تعداد صفحات : 216

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 102694 10003022
107,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

هیچکس دوست ندارد تلاش‌های بازاریابی‌اش شکست بخورد و گزارش عملکردش نشان از هدر رفتن بودجه بازاریابی باشد. اما این اتفاق زیاد می‌افتد و پول‌های زیادی به باد می‌رود. واقعیت آن است که دنیای بازاریابی تغییر کرده است؛ از یک طرف بمباران پیام‌های تبلیغاتی روز به روز شدت بیشتری می‌گیرد و از طرف دیگر جلب توجه و اعتماد مخاطبان سخت‌تر می‌شود. حال در چنین شرایطی مهم است که برای بقا و رشد کسب‌وکار، بازاریابی در مسیری پیش برده شود که بازگشت سرمایه قابل توجهی داشته باشد.

این کتاب قرار است شروع مناسبی باشد برای افرادی که می‌خواهند در مسیر درست بازاریابی دیجیتال قدم بردارند. به طور کلی محوریت این کتاب حول قیف فروش در بازاریابی دیجیتال می‌چرخد و ساختار کتاب نیز به این صورت است که در هر فصل، نکات و استراتژی‌های لازم برای طراحی هریک از اجزای قیف فروش در بازاریابی دیجیتال به صورت سرراست و گام‌به‌گام ارائه می‌شود.

به بیان دیگر در این کتاب قرار است مسیر سفر مشتری را ترسیم کنیم. سفری که از لحظه آشنایی مخاطب با محصولات یا خدمات ما شروع می‌شود و تا خرید و تبدیل شدن به مشتری وفادار ادامه پیدا می‌کند. پس باید بدانیم که چطور باید مشتری را در طول این سفر قدم به قدم و ایستگاه به ایستگاه همراهی‌ کنیم تا سفری لذت‌بخش را تجربه کند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما