loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

من سلفی هستم

جستارهای در هویت حقیقی و تخیلی سلفی ها

ناشر صاد

نویسنده محمد ابورمان

مترجم حسن بشیر | امیررضا تمدن

سال نشر : 1401

تعداد صفحات : 279

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

دکتر محمدسلیمان ابورمّان، اندیشمند، سیاست‌مدار و وزیر سابق فرهنگ و جوانان اردن تا سال 2019 در دولت عمر رزاز بود. وی در سال 1995 لیسانس علوم‌سیاسی را از دانشگاه یرموک دریافت کرد. او کارشناسی‌ارشد علوم‌سیاسی را از دانشگاه آل‌البیت و دکترای علوم‌سیاسی در گرایش اندیشۀ سیاسی را از دانشگاه قاهره در سال 2009 اخذ نمود. وی به‌عنوان محقق در مرکز مطالعات استراتژیک دانشگاه اردن و کارشناس جنبش‌های اسلام سیاسی و مسائل اصلاحات در اردن فعّالیت می‌کند. ابورمّان مجموعه‌ای از کتاب‌ها و مطالعات مختلف را به دو زبان عربی و انگلیسی دربارۀ جنبش‌های اسلامی در اردن به رشتۀ تحریر درآورده است که برخی از آوازۀ بیشتری برخوردار شده‌اند؛

ازجمله کتاب حاضر با عنوان «من سلفی هستم». کتاب پیش رو با حمایت مؤسسۀ فردریک ایبرت آلمان و مرکز پژوهش‌های دانشگاه اردن به دو زبان انگلیسی و عربی منتشر شد و اکنون نسخۀ فارسی آن در اختیار پژوهشگران و علاقه‌مندان حوزۀ مطالعات جهان اسلام قرار گرفته است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما