loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

آیت حق: تحلیل و بررسی تشییع تاریخی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 102835 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
35,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

شهادت سردار سرافراز اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی یکی از اتفاقات بسیار تلخ و تکان دهنده تاریخ معاصر ایران محسوب می‌شود. بعضی بعد از شهادت و کنار رفتن حجابِ حیات به قهرمان ملی و دینی تبدیل می‌شوند اما شهید سلیمانی قبل از شهادت به یک قهرمان ملی و دینی و محبوب دل بسیاری از مردم در ایران و سایر کشورهای اسلامی تبدیل شده بود. هر چند شهادت یک مجاهد شجاع و همیشه حاضر هیچگاه دور از ذهن نیست اما شهادت قاسم سلیمانی، که به ویژه او طی چند سال منتهی به شهادت، به یکی از مهم‌ترین نقاط اتکا مردم محسوب می‌شد برای مردم ایران و بسیاری از مسلمانان جهان باورپذیر نبود.

در کنار عظمت واقعه شهادت حاج قاسم سلیمانی، واقعه دیگری که در حد خود شهادت او بزرگ و تکان دهنده محسوب می‌شود مراسم تشییع جنازه سردار سپهبد شهید سلیمانی در ایران بود. ده‌ها میلیون ایرانی با سلایق و گرایش‌های مختلف، ماتم زده و عاشقانه به خیابان‌های اهواز، مشهد، تهران، قم و کرمان ریختند و واقعه‌ای را پس از چهل و یکسال از پیروزی انقلاب اسلامی رقم زدند که نظیری برای آن نمی‌توان یافت. تشییع تاریخی حاج قاسم سلیمانی را در شرایطی باید تحلیل کرد که جریان ضد انقلاب در سال‌های اخیر از هیچ اقدامی برای ضربه حیثیتی به انقلاب اسلامی و مأیوس سازی مردم از انقلاب کوتاهی نکرده و نقطه تمرکز این ضربات سپاه بوده است. اینکه راز عشق منحصربفرد مردم ایران به پاسدار قاسم سلیمانی چه بود و چه عواملی تشییع شکوهمند و تاریخی او را رقم زد، پرسش مهمی است که پاسخ عالمانه به آن می‌تواند یکی از رموز اصلی تداوم حرکت انقلاب را برملا کند.

کتاب حاضر، به بررسی این موضوع پرداخته است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما