loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سیاست و حکمت: خاطرات آیت الله دکتر احمد بهشتی

ناشر مرکز اسناد انقلاب اسلامی

نویسنده سید مصطفی سیدصادقی

سال نشر : 1401

تعداد صفحات : 352

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 102867 10003022
120,000 114,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب سیاست و حکمت، خاطرات آیت الله دکتر احمد بهشتی است که به قلم سید مصطفی سیدصادقی نوشته شده و توسط مرکز اسناد انقلاب اسلامی منتشر گردیده است.

آیت‌الله دکتر احمد بهشتی از جمله روحانیونی است که از آغازین روزهای نهضت، به دعوت امام خمینی (ره) لبیک گفت و در مسیرِ دشوارِ مبارزه با رژیم پهلوی گام برداشت و سختی‌های بسیاری را در این راه به جان خرید. وی به گونه‌ای خستگی‌ناپذیر در تبلیغ اندیشه‌ها و تحقق اهداف والای امام در عرصه‌های مختلف فعال و مؤثر بوده است. آیت‌الله بهشتی در طول مبارزات خود و هم‌زمان با حضور پویا در حوزه‌ی علمیه، به سان اساتیدی چون مطهری، در دانشگاه نیز حضور داشته و نقشی ملموس در ارتباط دوسویه‌ی حوزه و دانشگاه ایفا نمود. نوع فعالیت ایشان در قبل و به‌خصوص بعد از انقلاب در مقام نماینده‌ی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، خاطرات ایشان را سرشار از مطالب مفید و متنوع و بعضاً ناشنیده‌ای نموده است که نسل‌های جوان را با وقایع و تحولات تلخ و شیرین انقلاب اسلامی و سال‌های تثبیت آن آشنا می‌سازد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما