loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تا کوچه های آسمان: خاطرات سپهبد شهید علی صیاد شیرازی

ناشر شهید کاظمی

نویسنده محمدمهدی بهداروند

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 192

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

سیر در وقایع تلخ و شیرین زندگی این مرد آسمانی، فضای روحی خواننده را عوض خواهد کرد. شهید صیاد شیرازی با آن که در بسیاری از صحنه های نبرد حضور فعالی داشت امّا هیچگاه غافل از توکل و توسل و عبادات معنوی اش نبود. هرچند در فضای ارتش پهلوی تنفس کرده بود ولی کشتی وجودش را به سلامت از در یای متلاطم رژیم به ساحل رسانده بود، آنچه صیاد را بزرگ کرده همین بود و نه چیز دیگر.
نوع رفتارهای فردی، اجتماعی و نظامی گری صیاد می تواند بهترین الگو برای همکاران او و سایر مردم باشد. این کتاب حکایت شخصیت مردی از جنس آفتاب، بنام علی صیاد شیرازی است.

غلامعلی رشید در مقدمه این کتاب این گونه می آورد:
"مهمترین ویژگی شهید (صیاد)، در اجرای اوامر امام را می توان تلاش وی برای وحدت بخشی بین نیروهای سپاه و ارتش و بسیج بدانیم. روزی در جلسه ای، در محضر امام که فرماندهان عملیات سپاه و ارتش حضور داشتند، حضرت امام خمینی دستان سردار رضایی و سپهبد صیاد شیرازی را در دست یکدیگر گذاشت و به آنها گفت: با وحدت عمل کنید."
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما