loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مجموعه جهاد تبیین 8: تلازم دین و سیاست و پاسخ به شبهات آن

ناشر زمزم هدایت

نویسنده محمدرضا ملایی

سال نشر : 1401

تعداد صفحات : 144

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 102875 10003022
93,000 88,400 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

تعلیم و تربیت دینی و انقلابی کارکنان سپاه و خانواده های آنان برای تقویت و ارتقای معرفت و ایمان ، و توانمندسازی و توسعه دانش و بینش و مهارت آنان، رسالتی است بس بزرگ که بر عهده ی معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی نهاده شده است .

تحقق عمده این ماموریت خطیر در پرتو نظام آموزش کارآمد و بالنده امکان پذیر می باشد تا زمینه ارتقای روحی و معنوی ، و تقویت دانش و بینش و منش اسلامی پاسداران و خانواده محترم آن ها را فراهم آورد و سرمایه انسانی مومن، بصیر، جهادگر، انقلابی، شجاع، و آگاه به مسائل معرفتی و بصیرتی تربیت کندکه از ایمان و معنویت، برخوردار باشند.

اهمیت و ضرورت پرداختن به یکی از ابعاد نظام سیاسی و اسلام با محوریت تلازم دین و سیاست از این جهت است که در تفکر اسلامی ، توجه به اهداف و شریعت اسلامی، نشانگر ارتباط دین و سیاست است.به عبارت دیگر دین و سیاست درباره موضوع مشترک نظر می دهند.و بی معناست گمان کنیم دین و سیاست ارتباطی با هم ندارند.

کتاب حاضر، به بررسی تلازم دین و سیاست و پاسخ به شبهات آن می پردازد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما