loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بررسی امکان و موارد تخلف مسلمانان از رسول خدا (ص) در عصر حضور با تاکید بر تخلف از نص غدیر

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 103008 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
60,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

نوشتار حاضر، به بررسی رفتار صحابه رسول خدا در تعامل با آن حضرت از جهت فردی و اجتماعی و بازخوانی سیر تاریخی آن می‌پردازد. این کتاب بر آن است تا به اثبات این حقیقت بپردازد که تعامل اصحاب با رسول خدا در زمان حیات حضرت، رفتاری آرمانی و کاملاً مطیعانه نبوده تا تخلف از غدیر به‌عنوان یک نافرمانی عجیب و باور نکردنی تلقی شود. بلکه بر پایه شواهد تاریخی موارد فراوانی از تخطّی‌های عامدانه فردی و گروهی اصحاب وجود دارد که ثابت می‌کند رفتارهای معترضانه اصحاب در برابر پیامبر فراتر از یک اشتباه سهوی بوده است. این اثر در پنج فصل تدوین شده است. بررسی زوایای مختلف تخلف و تخطّی از فرمان رسول خدا (ص) جریان‌های مؤثر در تحولات اجتماعی، تخلف جمعی و گروهی جریان‌های یادشده در برابر رسول خدا و نیز امکان این تخلف با بررسی اتفاقات ناگوار پس از رسول خدا.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما