loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مساله‌ شناسی تحریف با نگاهی به قرآن کریم و کتاب مقدس

ناشر دانشکده اصول دین

نویسنده محمدحسن احمدی

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 208

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 103017 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
80,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

اثر حاضر پژوهشی در مورد دلایل عدم تحریف قرآن کریم و اثبات تحریف کتاب مقدس است. در این پژوهش سعی بر آن است تا تمایز مسأله تحریف در مورد کتاب مقدس و قرآن کریم، مورد بحث و بررسی قرار گرفته و شبهات موجود در این زمینه پاسخ داده شود.

نویسنده نخست تعریفی لغوی و اصطلاحی از مفهوم تحریف و ماهیت آن ارایه نموده و پس از آن تحلیلی از روایات دلالت‌کننده بر تحریف قرآن از لحاظ سندی و محتوایی مطرح کرده است. وی پس از تحلیل کمی و کیفی این قبیل از روایات به تبیین عدم وثاقت سند و عدم دلالت متن آن بر موضوع مورد نظر پرداخته و دلایل عدم وقوع تحریف در قرآن کریم را بررسی نموده است.

در بخش دوم کتاب وی به دیدگاه‌های رایج در مورد تحریف کتاب مقدس اعم از عهد قدیم و عهد جدید اشاره نموده و نمونه‌هایی از عدم انطباق مفاد مندرج در تورات و انجبل با معارف وحیانی را بررسی نموده و مندرجات این کتاب را با معارف الهی و وحیانی هم سنخ ندانسته است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما