loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

روان شناسی اختلالات مصرف مواد با رویکرد پیشگیرانه

ناشر پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

نویسنده محمدحسین شریفی نیا

سال نشر : 1401

تعداد صفحات : 388

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 103047 10003022
104,000 98,800 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

مشکل اعتیاد و استعمال مواد مخدر، یکی از معضلات جدی کشور ماست. آمار چند میلیون نفری معتادین و کاهش سن اعتیاد، زنگ‌های خطر را به صدا در آورده‌اند. به همین دلیل، در سال‌های اخیر اقدامات فراوانی در جهت پیشگیری از مصرف مواد صورت گرفته است.

یکی از اقدامات زیربنایی در این زمینه، گسترش پژوهش‌های علمی از طریق ایجاد رشته‌ها، گرایش‌ها و دوره‌های تخصصی دانش بین رشته‌ای اعتیاد در دانشگاه‌های کشور است که بیانگر نگرش علمی دستاندرکاران در مقابله با این پدیده آسیب‌زا می‌باشد.

کتاب روان‌شناسی اختلالات مصرف مواد با رویکرد پیشگیرانه به منظور درک بهتر عوامل خطرساز و محافظت‌‌کننده در برابر مصرف مواد و با رویکردی پیشگیرانه تدوین شده است؛ زیرا به نظر ما، انسانی‌ترین و اخلاقی‌ترین جهت‌گیری ممکن در حل معضل وابستگی به مواد، پیشگیری متمرکز بر شاداب‌تر و سالم‌تر زیستن جوانان و نوجوانان می‌باشد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما