loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

رهبری و تحول سازمانی در اسلام

ناشر پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

نویسنده عباس شفیعی

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 255

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 103051 10003022
32,000 30,400 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

مجموعه حاضر با سازماندهی علمی متکفل طراحی« الگوی رهبری وتحول سازمانی در اسلام» در روشی علمی با تاکید بر «روش اجتهادی» است وبالطبع در این نوشته ، به فراخور هر یک از مولفه های معرفتی ، عاطفی و رفتاری ، شاخصها ونمادهای مرتبط واکاوی می شود .

رهبران در این رهیافت ، قبل از انجام وظیفه هدایتگری، باید خود از منظر معرفتی ، عاطفی و رفتاری به «تحول درونی» دست یافته باشند وبدین سان، شرایط رهبری را کسب نمایند؛ از سوی دیگر، به منظور رشد عقلی ،عاطفی و رفتاری نیروها به بسترسازی تحول درآنان اقدام کنند؛ رهبر اسلامی که از یک سو با ایجاد تحول در خویشتن به «عبودیت» مزین گردیده و از سوی دیگر «صلاحیت» را در شئون مختلف ( علمی ، اخلاقی ، مدیریتی و ...) کسب کرده باشد، می تواند به عنوان الگویی نیکو «عبودیت »را با «صلاحیت» توام ساخته و هدایت نیروها را بر عهده گیرد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما