loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مفردات: درآمدی بر واژه شناسی قرآن کریم

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 103102 10003022
50,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب به بررسی مبانی دانش واژه‌شناسی در زبان عربی و مؤلفه‌های مختلف آن می‌پردازد و می‌کوشد به روشی منسجم و به صورت کاملاً علمی، واضح و جذاب ساختمان واژه‌ها را توضیح دهد و مخاطب خود را در درک رابطه میان الگوها با معنا،که از ویژگی‌های زبان عربی به عنوان شاخه‌ای از زبان‌های سامی است، توانا سازد. در این کتاب مهم‌ترین ابزارهای فهم درست و استوار معانی ارزشمند قرآن یعنی لغتنامه‌ها و فرهنگ‌های قرآنی با بیانی ساده و کاملاً کاربردی معرفی شده‌اند تا علاقه‌مندان بتوانند با آنها انس بگیرند، بی‌پروا به درون آنها راه یابند و آنچه را نیاز دارند به راحتی به دست آورند و از گستره پهناور و جذاب معانی لذت ببرند.

کتاب حاضر با ارائه مجموعه‌ای از اطلاعات اساسی به دانشجویان می‌تواند بر مهارت‌های تحلیلی آنان در ارتباط با واژه‌های عربی و قرآنی بیفزاید و مقدمه خوبی باشد برای فهم دقیق‌تر و عمیق‌تر متن و تفسیر قرآن.

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته الهیات (علوم قرآن و حدیث) در مقطع کارشناسی به عنوان منبع اصلی درس «مفردات قرآن کریم» به ارزش 2 واحد تدوین شده است. امید است علاوه بر جامعه دانشگاهی، سایر علاقه‌‌مندان نیز از آن بهره‌مند شوند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما