loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بازاندیشی فرآیند یاددهی - یادگیری

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 103277 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
165,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

نقش معلمان در تدریس، همچنین روش‌شناسی انواع تدریس، موضوعی است که شرح آن در کتاب آمده است.
نگارنده بر این باور است: آنچه دانش‌آموزان از مقوله رشد و کمال کسب می‌کنند، بیش از هر چیز، تحت تاثیر خصوصیات، کیفیات و شایستگی‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی، اخلاقی و معنوی معلمان است.

وی در پایان مطالب، سه نتیجه به دست می‌دهد که عبارت‌اند از: نمی‌توان به تحقیق عملی هیچ هدف یا نوآوری در آموزش و پرورش دل بست، زمان ساده‌اندیشی و برخورد ساده لوحانه با امر خطیر معلمی به سر آمده است و سرمایه‌گذاری مادی و معنوی در تربیت معلم و همچنین افزایش توان حرفه‌ای معلمان شاغل باید متناسب با چنین نگرشی، دستخوش تحول شده و عزمی جدی از سطوح ملی تا محله به عنوان پشتوانه دائمی این حرکت در طی نسل‌ها، استقرار یافته و نهادینه شود.

عناوین فصل‌های کتاب عبارت‌اند از: مباحث مبنایی (ماهیت تدریس و رابطه آن با یادگیری، ماهیت مبنای علمی تدریس، و تفکرزدایی در پوشش پژوهش مداری)، روش‌ها و رویکردهای یاددهی یادگیری (ابعاد نظری و عملی تعلیم و تربیت سوال محور، فلسفه علم معاصر، تربیت فرهنگی، دیدگاه‌های برنامه درسی و الگوهای تدریس، رویکردهای یاددهی یادگیری مکاتب رفتارگرایی، شناخت‌گرایی و انسان‌گرایی)، تربیت معلم (تربیت معلم پیش از خدمت: مقایسه ایران و آلمان و شیوه‌های جدید در تربیت معلم).
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما