loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

درآمدی بر مطالعات تلویزیونی

1 (1)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 103370 10003022
176,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب درآمدی بر مطالعات تلویزیونی به معرفی نسبتاً جامع رشته دانشگاهی مطالعات تلویزیونی می‌پردازد و در پی پاسخ به این قبیل سؤال‌هاست: تلویزیون چیست و چه جایگاهی در زندگی افراد، گروه‌ها و جوامع معاصر دارد؟ چگونه و با استفاده از کدام مفاهیم نظری می‌توانیم آن را بشناسیم و مطالعه کنیم؟ چرا باید برای شناخت و مطالعۀ آن همت کنیم و وقت و انرژی صرف نماییم؟

تلویزیون در نگاه مطالعات غالباً انتقادی دانشگاهی ماهیتی چندبعدی دارد (به ویژه ابعاد فنّاورانه، سازمانی، محتوایی، تعامل با مخاطب) و نیز ماهیتی چندمنظری دارد (اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، امنیتی و غیره). هدف اساسی این کتاب کمک به آموزش و یادگیری مبانی مباحث مفهومی و نظری مطالعات تلویزیونی، به ویژه برای دانشجویان رشته‌های علوم ارتباطات و مطالعات فرهنگی است. در فصل‌های هفت‌گانه کتاب، نظریه‌ها، مکاتب و نظریه‌پردازان متعددی شرح داده شده و از مجموعه‌ای از ابزارها برای نیل به هدف آموزشی استفاده شده است.

در ابتدای هر فصل فهرستی از مفاهیم کلیدی، در داخل فصل‌ها نمودار و جدول، و در پایان هر فصل، منابع برای مطالعات بیشتر و نیز چند تمرین و سؤال برای سنجش آموزش آورده شده است.

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته‌های علوم ارتباطات اجتماعی و مطالعات ارتباطی و رسانه‌ای در مقطع کارشناسی برای درس «مطالعات تلویزیونی» به ارزش 3 واحد و «تلویزیون جدید» یا «تلویزیون و مطالعه مقایسه‌ای منابع فرهنگی» برای دانشجویان رشته‌های علوم ارتباطات اجتماعی و مطالعات فرهنگی و رسانه در مقطع کارشناسی ارشد به ارزش 2 واحد تدوین شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما