loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

این تویی که هستی

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 10346 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
3,600 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

گروه فرهنگی روایت امین در اراک با تحقیق و پژوهش اعضا، کتاب این تویی که هستی را با تألیف احسان منصوری در باب زندگی نامه شهید مجید ایزدپناه از شهدای گرانقدر استان مرکزی گردآوری و منتشر کرد. این اثر با هدف گرامیداشت مقام رفیع شهدا و بیان مظلومیت آن ها و گرامیداشت شهید ایزدپناه در قالب 70 داستان کوتاه از زندگی نامه شهید به زبان خانواده و همرزمانش و وصیت نامه وی و تعدادی عکس از این شهید والامقام در مدت 8 ماه به همت گروه روایت امین گردآوری و به چاپ رسید.منصوری درخصوص مؤلفه کتاب این تویی که هستی، افزود: این کتاب نخستین اثر به چاپ رسیده از زندگی نامه شهیدمجید ایزدپناه در اراک است که توسط وی گردآوری شده است.

علمدار تو:
به زحمت، علمدار عسگری، همکلاسی و رفیق دو سال شهرکردش رو پیدا می کنیم، معلم است. می گوید: مجید علاقه شدیدی داشت همیشه شاگرد اول بشه.- شما شاگرد اول بودید؟نگاه عاقل اندر سفیه می اندازه بهمان میگه: اون الان هم شاگرد اوله.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما