loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

شبه جنگ: مسلح کردن شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی، جنگ افزاری نوین

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 103572 10003022
230,000 207,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب شبه جنگ: مسلح کردن شبکه های اجتماعی نوشته پی دبلیو سینگر و امرسون تی بروکینگ با ترجمه معصومه قربانی توسط نشر کتابستان به چاپ رسیده است.

اینترنت، با سلاح شبکه‌های اجتماعی، جنگ و سیاست را تغییر می‌دهد. درست مثل جنگ و سیاست که اینترنت را تغییر می‌دهند. تروریست‌ها حملاتشان را به طور زنده پخش می‌کنند. جنگ‌های توئیتری تلفات واقعی برجا می‌گذارند، اطلاعات نادرست و گسترده موجود در فضای مجازی نه تنها جریان جنگ‌ها بلکه سرنوشت ملت‌ها را نیز تغییر می‌دهد. نتیجه این می‌شود که جنگ و تکنولوژی و سیاست به گونه‌ای نوین از فضای جنگی تبدیل می‌شوند تا جایی که روی گوشی‌های هوشمند ما نیز نقش ایفا می‌کنند.

«پی. دبیلیو. سینگر» و «امرسون. تی. بروکینگ»، حین بررسی پرسش‌های پیچیده‌ای، با تلاقی دو موضوع جنگ و فضای مجازی مواجه می‌شوند. آن‌ها توضیح می‌دهند که داعش چطور روش‌های اینستاگرامی تیلور سوئیفت خواننده آمریکایی را کپی می‌کند. همچنین می‌گویند که طرفدار کهنه‌کار بازی دنیای وارکرافت چطور جنایات جنگی در هزاران مایل دورتر را خنثی می‌کند.
در ادامه بررسی می‌کنند که اوباش‌های اینترنتی چطور انتخابات را شکل می‌دهند و چین چطور با استفاده از برنامه‌ای روی تلفن‌های هوشمند، افکار 1.4 میلیارد شهروندش را کنترل می‌کند.
در دنیای شبکه‌ها چه چیز را می‌توان مخفی نگه داشت؟
شبکه‌های اجتماعی حقیقت را افشا می‌کنند یا آن را دفن می‌کنند؟
در این درگیری‌های بین‌المللی، مردم عادی چه نقشی ایفا می‌کنند؟
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما