loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

قایم موشک گاوی

ناشر مهرسا

نویسنده شری دیلرد

مترجم سمیه حیدری

تصویرگر جس پاول

سال نشر : 1401

تعداد صفحات : 32

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 103748 10003022
39,000 37,100 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

بِسی کجاست؟

آقای مزرعه‌دار داشت گاوهایش را می‌شمرد، اما بِسی فکر کرد که دارد قایم‌موشک‌گاوی می‌کند.
بسی بازی را خیلی جدی گرفت و اصلا دلش نمی‌خواست لو برود، برای همین از مزرعه دور شد.

کارشناسان می‌گویند:
بوک‌لیست (Booklist): این کتاب با بازی پرسروصدا و شاد، قطعا دلِ کودکان پیش‌دبستانی‌ها را به دست می‌آورد. انتخابی عالی برای زمان قصه‌خوانی.

خوانندگان می‌گویند:
من با این کتاب در یک برنامه بلند‌خوانی در کتابخانه‌ی محلی آشنا شدم. کوچولوها عاشق قصه‌ی این کتاب شدند و دوست داشتند ببینید گاو بازیگوش دوباره کجا قایم می‌شود.
پسر من عاشق این کتاب شده است. او قبل از اینکه خودش یاد بگیرد کتاب‌ها را بخواند، دلش می‌خواست به داستان گوش بدهد و به تصاویر نگاه کند. متن کتاب او را بارها و بارها می‌خنداند. حالا او خودش حداقل یک بار در هفته کتاب را می‌خواند. امیدوارم نسخه‌ی دیگر قایم‌موشک گاوی نیز بیاید.
تا حالا به این فکر کردید که چقدر بازی قایم‌موشک‌گاوی سخت است؟ پس این کتاب بامزه و خنده‌دار مخصوص شماست. بخوانید و بخندید.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما