loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فرهنگ ساختن فرهنگ

ناشر آریانا قلم

نویسنده بن هاروویتز

مترجم سعید قدوسی نژاد

سال نشر : 1401

تعداد صفحات : 288

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 103786 10003022
218,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

در اثرگذاری فرهنگ هیچ شکی نیست. اما چطور باید فرهنگ را شکل داد؟ چطور باید در ذهن افراد نهادینه‌اش کرد؟ و وقتی راهش کج شد، چطور باید اصلاحش کرد؟ کارکرد فرهنگ در شرایط مختلف چگونه است؟ چه چیزی باعث می‌شود عمرش از چند سال فراتر برود؟

با خواندن کتاب «فرهنگ ساختن فرهنگ» پاسخ پرسش‌های بنیادینی را که پیش روی هر سازمانی است، پیدا خواهید کرد: شما که هستید؟ با مشتریانتان چطور رفتار می‌کنید؟ آیا روز مبادا به داد آدم‌ها می‌رسید؟ می‌شود به شما اعتماد کرد؟

وقتی هفت فصل اول را می‌خوانید، با دیدگاه رهبرانی مثل توسن لوورتور و چنگیزخان به فرهنگ و ابزارهایی که برای تغییر فرهنگ در شرایط فوق دشوار پیدا کردند آشنا خواهید شد.

هم‌چنین در فصل‌های این کتاب مثال‌های امروزی هم گنجانده شده که غالباً نتیجۀ مکالمات بن هاروویتز (نویسندۀ کتاب) با رهبرانی است که سعی کرده‌اند شرکتشان را متحول کنند.

در بخش دوم ‌کتاب، گام‌به‌گام یاد می‌گیرید که چطور شخصیت خود و استراتژی شرکتتان را بهتر بشناسید و چطور از این شناخت برای ساختن فرهنگی که برای رسیدن به موفقیت نیاز دارید، استفاده کنید.

همان‌طورکه نویسندۀ‌ کتاب می‌گوید:«هیچ فرهنگ مشخصی نیست که به درد همه بخورد. فرهنگ شرکت شما باید تجلی منحصربه‌فردی باشد از شخصیت، باورها و استراتژی شما، و باید پابه‌پای رشد شرکت و تغییر شرایط، تکامل پیدا کند. پس در این کتاب «بهترین فرهنگ» را پیدا نخواهید کرد، بلکه صرفاً تکنیک‌هایی خواهید یافت برای گرفتن نتیجۀ دلخواه از فرهنگ خودتان.»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما