loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مدل های کسب و کار برای تیم ها

ناشر آریانا قلم

نویسنده تیم کلارک | بروس هیزن

مترجم سامه نجفی

سال نشر : 1401

تعداد صفحات : 250

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 103788 10003022
248,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

هر رهبری به دنبال کار تیمی بهتر است. بااین‌حال همۀ تیم‌ها، تا حدی، دچار تعارض هستند. مردم در محل کار در تلاش‌اند تا بین نیازهای شخصی (برای من چه دارد؟) و اهداف تیمی (چه چیزی برای تیم از همه بهتر است؟) توازن برقرار کنند. بنابراین رهبری تیم نیازمند آن است که مرتب تمرکز خود را بین نیازهای شخصی و اهداف گروهی تغییر دهیم.

تیم‌سازهای خوب از تنش و تعارض بین منافع شخصی و منافع گروهی به نفع همه بهره می‌گیرند. کتاب «مدل‌های کسب‌وکار برای تیم‌ها» به شما نشان می‌دهد که چطور این کار را بکنید. این کتاب به شما کمک می‌کند تا مدل کسب‌وکار تیم خودتان را تعریف کنید و مطمئن شوید همۀ اعضا آن را درک می‌کنند و از آن مهم‌تر، از آن مدل تیمی برای هدایت اقدام هر روزشان استفاده می‌کنند.

استفاده از ابزارهای این کتاب باعث می‌شود افراد موقعیت کارشان را در منطق کلی عملیات سازمان پیدا کنند و بدانند فعالیت‌های روزانه‌شان چه نفعی برای مشتریان دارد. این موضوع کار تیمی را در سازمان تقویت می‌کند و موجب می‌شود آدم‌ها خودانگیخته‌تر عمل کنند. این رویکرد به افراد کمک می‌کند برای حل مسائل کمتر به سرپرستان و مدیران وابسته باشند و از طرفی به رهبران امکان می‌دهد به جای حل مسئله یا میانجی‌گری در تعارض‌ها زمان بیشتری برای رهبری واقعی صرف کنند.

نویسندگان کتاب با استفاده از نمونه‌ها و داستان‌های آموزنده این ایده را مطرح می‌کنند که «پا را از حرف زدن فراتر بگذاریم و مشکلات موجود در نحوۀ کار افراد، تیم‌ها و سازمان‌ها را پیدا کنیم». پس هدف اصلی این کتاب آن است که روش‌هایی را به شما بیاموزد که بتوانید به افراد کمک کنید خودانگیخته‌تر باشند و، به قول وارِن بافِت، به شما کمک می‌کند «بیشتر رهبری کنید و کمتر مدیریت».
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما