loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اندیشه سیاسی استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 103795 10003022
130,000 123,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب اندیشه سیاسی استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری نوشته ملیحه رمضانی و روح الله صفریان توسط انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی به چاپ رسیده است.

آیت‌الله شهید مطهری با بهره‌­مندی از محضر اساتید بزرگواری چون امام خمینی (ره)، علامه سید محمدحسین طباطبایی و... در فضای انقلابیِ حاکم بر جامعه‌ی ایران به مبارزه با رژیم پهلوی و طراحی ایدئولوژی و ساختار نظام سیاسی جدید پرداخت و به‌عنوان نظریه‌پرداز و ایدئولوگ انقلاب اسلامی ایران نقش‌آفرینی کرد. از ایشان آثار و کتاب­های متعددی در حوزه‌های گوناگون سیاسی، اقتصادی، دینی، فرهنگی، اجتماعی و ... برجای مانده که نشان از اِشراف علمی او به مباحث مختلف است. یکی از مهم‌ترین ابعاد منظومه‌ی فکری وی تبیین ارتباط سیاست و حکومت و به عبارتی اندیشه‌های سیاسی آن است. شهید مطهری به‌عنوان یک اندیشمند دینی و با بهره ­گیری از مبانی و اصول دین اسلام به بیان نظرات خود در حوزه‌ی سیاست و حکومت پرداخته است، از این رو دیدگاه­ها و اندیشه‌های وی مرجعی مهم برای اداره‌ی امور کشور در شرایط کنونی به شمار می‌آید.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما