loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اوصاف امام حسین (علیه السلام): بر اساس برخی نام ها، لقب ها و فضیلت ها

ناشر کتاب جمکران

نویسنده احمد سعیدی

مقدمه نویس احمد عابدی

سال نشر : 1401

تعداد صفحات : 357

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 103828 10003022
150,000 135,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

ذکر، نقل، نگارش و مطالعه فضایل و مناقب اهل‌بیت(علیهم السلام)، عبادت خداوند متعال است. حضرت سیّدالشهداء(علیه السلام) محور اهل‌بیت عصمت و طهارت است. آنچه درباره امام حسین(علیه السلام) به‌عنوان فضایل و مناقب ذکر شود، درخصوص بقیه معصومان(علیهم السلام) نیز صادق است؛ همچنانکه آنچه درباره بقیه آن ذوات مقدس ذکر شود، در حضرت سیّدالشهداء(علیه السلام) نیز جاری است.

کتاب اوصاف امام حسین نوشته احمد سعیدی ذکر و شرح کوتاه تنها بعضی از القاب و اوصاف و فضایل حضرت اباعبدللّه(علیه السلام) اختصاص دارد که در روایات و ادعیه و زیارات آمده‌اند و روشن است که کلمات روحی و معنوی سیّدالشهداء(علیه السلام) که در روایات نیامده، بسیار بیشتر است و آن‌ها در این اثر منعکس نشده‌اند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما