loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

قصه، بازی، نمایش

ناشر سوره مهر

نویسنده علی خانجانی | بهنوش بساک کاظمی | طاهره گرمسیری

سال نشر : 1401

تعداد صفحات : 212

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 103914 10003022
85,000 80,800 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

در مجموعه «قصه، بازی، نمایش» تلاش می‌شود قصه‌های معروف ادبیات شفاهی ایران زمین با سه رویکرد روایت، بازی و نمایش به اولیای محترم تربیتی تقدیم شود.

در انتخاب قصه‌ها تلاش شده انواع افسانه‌ها اعم از حیوانات، در بخش تمثیلی و استعاری و نیز افسانه‌های واقع گرا وجود داشته باشد و با نثری روایی و مناسب برای قصه‌گویی ارائه شود تا مخاطبان بسته به گروه سنی مخاطب و صلاح‌دید آموزشی تربیتی خود، دست به انتخاب بزنند.

در طراحی بازی‌ها تلاش شده بازی‌ها با یکی از شاکله‌های قصه مثل موضوع، شخصیت، درون مایه یا پیام برخاسته از آن‌ها ارتباط داشته باشد.

همچنین، سعی بر این بوده که انواع بازی‌های، قدرتی، مهارتی، فکری، کلامی، هیجانی و بخت آزمایی مدنظر باشد. نمایشنامه‌ها نیز با عنایت به موضوع و محتوای قصه‌ها تنظیم شده و پیشنهادهایی نیز برای اجرای بهتر به مخاطب ارائه شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما