loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

عاشق شو

ناشر امیرکبیر

نویسنده علیرضا برازش

تعداد صفحات : 380

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

کتاب حاضر دارای یک فهرست تفضیلی و مقدمه و پنج فصل با عناوین شناخت محبت ، ارزش و فضیلت دوست داشتن خدا ، مقدمات نیل به مقام محبت ، حفظ و تقویت محبت و همچنین پی آمدها و ثمرات محبت می باشد . مولف کتاب در ابتدای مباحث خود بیان می کند که به حتم خوانندگان کتاب در انتخاب همسر به دنبال بهترین بوده و هستند ، در انتخاب رشته تحصیلی و شغل نیز ، ایده آل همه ، انتخاب بهترین است . حتی در انتخاب یک کتاب برای مطالعه و یک فیلم برای تماشا ، سعی می شود که به ازای وقت صرف شده بهترین انتخاب شود .

علیرضا برازش ادامه می دهد که برای دعا « شب قدر » و « عصر عرفه » برگزیده می شود چرا که گفته شده است این زمان ها برای بالا رفتن دعا و امکان استجابت ، بهترین است . برازش از خوانندگان سوال می کند که چرا برای « عبادت» و نوع و گونه آن بهترین را انتخاب نمی کنیم ؟ عبادتی که هدف خلقت است و ثمرات آن در کل مسیر زندگی دنیوی و اخروی همراه ماست . وی یادآور می شود که عبادت نیز اقوام و اقسامی دارد و کتاب وی « افضل عبادات » و بهترین نوع و راه های پیمودن آنرا پیش روی خوانندگان خود قرار می دهد . برازش تصریح می کند که پیامبران ، اولیاء عرفا و شعرای انسان شناس همه و همه « عبادت عاشقانه » را بهترین نوع عبادت دانسته اند و این نوشتار در واقع کتاب تمرین عبادت عاشقانه است ؛ عشقی که به گفته امام سجاد ( ع ) در مناجات محبین ، اگر ذره ای از آن چشیده شود با هیچ لذت دیگری تعویض نخواهد شد . و الهی من ذا الذی ذاق حلاوه محبتک فرام منک بدلا ؟
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما