loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

برجستگان: آشنایی با سیره رفتاری مدافعان حرم اهل بیت (علیهم السلام)

ناشر شهید کاظمی

نویسنده سید حسن منتظرین

سال نشر : 1401

تعداد صفحات : 384

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 104320 10003022
100,000 90,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب برجستگان آشنایی با سیره رفتاری مدافعان حریم اهل بیت (علیهم السلام) است. کتاب برجستگان به قلم سید حسن منتظرین نگاشته شده و توسط انتشارات شهید کاظمی چاپ و منتشر شده است.
از این نویسنده اثری دیگر به نام ستارگارن نوشته شده است که به بررسی سیره ی معنوی مدافعان حریم اهل بیت (علیهم السلام) می‌پردازد.
هدف این آثار علاوه بر تبیین و ثبت انگیزه‌های مدافعان والامقام حریم اهل بیت (علیهم السلام)، بیان ویژگی‌های جوان مؤمن انقلابی است. به تعبیر دیگر آشنا شدن با خصوصیت‌های برجسته‌ی شهدای عظیم الشأن محک مطمئنی است برای بررسی راه و رسم زندگی‌مان تا متوجه شویم آیا در مسیر صحیح حرکت می‌کنیم یا خیر.

صبح شد و بانگ الرحیل برخاست و قافله عشق عازم سفر تاریخ شد. خدایا، چگونه ممکن است که تو این باب رحمت خاص را تنها بر آنان گشوده باشی که در شب هشتم ذی‌الحجه سال شصتم هجری مخاطب امام بوده اند و دیگران را از این دعوت محروم خواسته باشی؟ آنان را می‌گویم که عرصه حیاتشان عصری دیگر از تاریخ کره ارض است.

هیهات ما ذلک الظن بک
ما را از فضل تو گمان دیگری است. پس چه جای تردید؟ راهی که آن قافله عشق پای در آن نهاد راه تاریخ است و آن بانگ الرحیل هر صبح در همه جا بر می خیزد. واگر نه، این راحلان قافله عشق، بعد از هزار و سیصد چهل و چند سال به کدام دعوت است که لبیک گفته‌اند؟

عقل می‌گوید بمان و عشق می‌گوید برو؛ و این هر دو، عقل و عشق را، خداوند آفریده است تا وجود انسان در حیرت میان عقل و عشق معنا شود، اگرچه عقل نیز اگر پیوند خویش را با چشمه خورشید نَبُرد، عشق را در راهی که می‌رود، تصدیق خواهد کرد؛ آنجا دیگر میان عقل و عشق فاصله‌ای نیست.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما