loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

قهوه شیرین خانم روانشناس

زندگی مشترک، تربیت فرزند، مسائل فردی

ناشر دفتر نشر معارف

نویسنده زهرا وافر

ویراستار فهیمه پوریا

سال نشر : 1401

تعداد صفحات : 148

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 104338 10003022
90,000 81,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب قهوه شیرین خانم روانشناس، کتابی آموزشی در زمینۀ مهارت‌های کاربردی مربوط به زندگی مشترک، تربیت فرزند و مسائل فردی است که با استفاده از داستان و بیانی جذاب، سعی در جذب مخاطب عام و انتقال مفاهیم عمیق و علمی روانشناختی به زبانی ساده دارد. کتاب قهوه شیرین خانم روانشناس در دفتر نشر معارف به چاپ رسیده است.

کتاب قهوه شیرین خانم روانشناس حاصل تجربیات بالینی و مطالعات نویسنده است که خود در زمینه روانشناسی بالینی سالها تحصیل، تدریس، مطالعه و فعالیت داشته است.
اگرچه زهرا وافر تلاش کرده است بیان داستانی و گاهی لحن طنز را چاشنی ارائۀ مطالب نماید، اما مطالب کتاب کاملا علمی و برگرفته از کتب معتبر، شناخته شده و تخصصی در حوزه روانشناسی می باشد و حتی داستانهای بیان شده در کتاب نیز اغلب برگرفته از واقعیت هستند.

هدف نویسنده این بوده است که تا حد امکان مفاهیم و مهارتهای کاربردی را به زبانی روان، قابل فهم برای هر فردی با هر سطحی از سواد، به دور از اضافه گویی و خلاصه بیان نماید.
در کتاب قهوه شیرین خانم روانشناس تلاش شده است به مسائل مبتلا بهی پرداخته شود که معمولا برای اغلب افراد در طول زندگی رخ داده یا در جامعه و اطرافیان فرد قابل مشاهده است.

افراد با مطالعه کتاب قهوه شیرین خانم روانشناس می آموزند که چگونه مشکلات ارتباطی که در زندگی مشترک رخ می دهد را مدیریت نمایند، چگونه نیازهای اساسی همسر خود را کشف کرده و برای برآورده کردن آنها تلاش نمایند، به حساسیت های خود و همسر بینش پیدا کرده و همچنین چگونه لحظات خوش را در زندگی مشترک افزایش دهند.

در زمینۀ مهارت های تربیت فرزند، افراد با مطالعه این کتاب می آموزند که چگونه با شیوه های منطقی فرزندان خود را به انجام وظایف خود ترغیب نمایند، چگونه رفتارهای ناصحیح آنها را اصلاح نموده و ارزش های اخلاقی را در وجود آنها پرورش دهند.

در زمینۀ مهارتهای فردی، این کتاب راهکارهایی برای درمان و مقابله با اهمالکاری و تنبلی، اضطراب، افسردگی، وسواس فکری و مغالطات شناختی ارائه داده است.

زن با ناراحتی و دلخوری همان حرفی را زد که پیش از این بارها، از زبان زنان دیگری شنیده بودم: "شوهرم اصلا منو دوست نداره!"
پرسیدم: "چرا فکر می کنید دوستتون نداره؟"
اخم هایش را بیشتر درهم کشید و گفت: "هیچ وقت بهم ابراز علاقه نمی کنه. حسرت به دلم مونده چهار تا کلمه عاشقانه به من بگه. هیچ احساسی از خودش نشون نمیده..."

***

پرسیدم: "به نظر خودتون چرا رابطه ای که این قدر خوب شروع شده بود، حالا به این حال و روز دراومده؟"
زن کمی در سکوت، به فکر فرو رفت و بعد با صدای آهسته گفت: نمی دونم... فکر می کنم زندگی مون اون قدر سرد شده که دیگه هیچ وقت درست نمیشه...
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما