loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

جهاد فرهنگی: چیستی فرهنگ و چگونگی به بازنشاندن کار فرهنگی

5 (1)

ناشر دفتر نشر معارف

نویسنده ابراهیم کلانتری

سال نشر : 1401

تعداد صفحات : 264

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 104354 10003022
90,000 81,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

گزافه نیست اگر مسئله «تبیین» را یکی از دغدغه‌های پرتکرار رهبری در دیدار با گروه‌های مختلف، به‌ویژه در سال‌های اخیر، بدانیم.
مقام معظم رهبری در مورد جهاد تبیین می‌فرمایند:
وظیفه تبیین امروز بر دوش همه است؛ اینکه بنده روی تبیین این همه تکیه می‌کنم،‌به خاطر این است که امروز این جهاد کبیر به میزان زیادی متوقف به تبیین است؛ تبیین، بیان کردن روشنگری، امروز روشنگری لازم است. سعی کنید ذهن‌ها را با عمق‌یابی به اعماق حقایق و مسائل برسانید.

کتاب جهاد فرهنگی به موضوعات چیستی فرهنگ و چگونگی به بازنشاندن کار فرهنگی می پردازد و همچنین مفاهیم، تکنیک‌ها و مهارت‌های جهاد تبیین بر پایه مدل ساختاری و مفهومی را توضیح می‌دهد. کتاب جهاد فرهنگی به قلم ابراهیم کلانتری نوشته شده است و در نشر معارف چاپ و منتشر شده است.

کتاب جهاد فرهنگی به منظور تجهیز «دانشجویان و طلاب» به «تکنیک‌ها و مهارت‌های جهاد تبیین»، نگاشته شده‌است؛ که شامل دو بخش «مفهوم‌شناسی» و «ساختارشناسی» جهاد تبیین می‌باشد که در بخش اول به «مسائل مفهومی تبیین» و در بخش دوم به «تکنیک‌ها و مهارت‌های جهاد تبیین» پرداخته شده‌است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما