loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

علی و استمرار انسان: شرحی بر نامه امیرالمومنین (ع) به امام حسن (ع)

ناشر لیله القدر | ذکرا

نویسنده سید عبدالمجید فلسفیان

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 168

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 10438 10003022
85,000 76,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

روش کار در این کتاب همان روش استاد صفایی حائری در حوزه تفاسیر قرار داده شده است. ابتدا از مخاطب نامه و فلسفه نوشتن سخن گفته شده و سپس نگاهی کلی به مجموعه نامه افکنده شده و به اهداف کلی و اساسی نامه توجه داده شده است. آن گاه با تقسیم نامه به فرازهای متعدد در هر فراز ابتدا به بررسی و طرح سوال پیرامون مفردات ، ترکیب ، روابط و فضای آن پرداخته شده و بعد از گذر از این مراحل به شرح و تحلیل آن ، که در بردارنده پرسش های مطرح شده است همت گماشته شده است.

کتاب علی و استمرار انسان: شرحی بر نامه امیرالمومنین (ع) به امام حسن (ع)، نوشته سید عبدالمجید فلسفیان است و در انتشارات لیله القدر منتشر شده است.

بیت الغزل امام در نامه اش این است:ای انسان؛ تو برای دنیا و بقای در آن خلق نشده ای که تو بزرگ تر از دنیا هستی و ادامه داری، چرا که دنیا منزلی بیش نیست... و این، تمامی حرف علی (ع) است که انسان استمرار دارد و به دنیا محدود نمی شود.و اعلم یا بنی انک انما خلقت للاخرة ا للدنیا ...
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما