loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

آمریکای زمینگیر: چگونه عظمت را به آمریکا بازگردانیم

Crippled America: How to Make America Great Again

ناشر ثالث

نویسنده دونالد ترامپ

مترجم جمعی از نویسندگان | سمیرا محتشم

سال نشر : 1401

تعداد صفحات : 204

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 104452 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
82,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب آمریکای زمینگیر، توسط دونالد ترامپ نوشته شده و انتشارات ثالت آن را منتشر کرده است.

دونالد ترامپ، چهل و پنجمین رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا، در کتاب پیش رو با بیان ایده های خود در زمینه های مختلف سیاسی، اقتصادی، بهداشتی و… چگونگی احیای دوباره ی آمریکا، بازگرداندن عظمت به آن و دستیابی به رهبری جهان را شرح می دهد.

ما در خاورمیانه به معنای واقعی کلمه میلیاردها دلار هدر داده ایم بدون این که در ازای آن دستاورد محسوسی داشته باشیم . تنها کسی که برایمان باقی مانده اسرائیل است ؛ متحد اصلیمان .
برای بدتر کردن اوضاع طی مذاکراتی بی ارزش و هزینه بر با ایران - بهترین دوست فعلی روسیه- به توافق هسته ای رسیدیم تا به سمت صلح جهانی بیش تر حرکت کنیم ، که چنین نشد . این توافق دقیقا در جهت عکس حرکت می کند . ایده عظمت آمریکا به عنوان رهبر جهان آزاد و غیر آزاد از کشور ما رخت بر بسته است.

به رغم همه این چالش ها و در واقع به دلیل وجود آن ها ، تصمیم گرفتم در این باره کاری کنم . نمی توانم شرایط جاری کشور بزرگمان را ببینم و تحمل کنم . این فضاحت نشانه رهبری در مسیری نادرست است . این شرایط نیازمند کسی با عقل سلیم و تیزهوش است ؛ کسی که بتواند با رهبری درست آمریکا را به مسیر عظمت گذشته اش بازگرداند
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما