loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

آخر زمان

پایان جهان غرب

ناشر ثالث

نویسنده میشل مفه زولی

مترجم مرتضی کتبی

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 80

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 104454 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
11,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب آخر زمان، توسط میشل مفه زولی نوشته شده و انتشارات ثالت آن را منتشر کرده است.

نویسنده در کتاب پیش رو با نگاهی فلسفی و اجتماعی به افشاگری نظام فریبکارانه جهان غرب پرداخته است.
او اعتقاد دارد که دیگر زمان پیشرفت جهان غرب به پایان رسیده و آغاز دوران پیوستگی و همزیستی انسان ها، ملت ها و فرهنگ ها فرارسیده و به دنبال تازه کردن جان آن ها است.

نشانه های افول امپراطوری غرب ، این خطه از جهان ، هر روز بیش تر هویدا می شوند . دوران سیصد ساله اوج گیری و موج سواری سلطه محورانه سیاسی ، اقتصادی ، فناوری ، نظامی ، علمی و فرهنگی تمدن غربی از حدت و شدت سرعت می افتد .
انسان ها ، نظریه ها ، جنبش ها ، ملت ها و کشور هایی در برابر این گونه تمدنی قد علم می کنند و زنگ خطر بیش از پیش هماهنگی را در مقام مقابله با تهدیدات زیستی ، آلودگی های ارتباطی ، خسارات انسانی ، نابودی های ارزشی به یاری سرمایه های مکشی ، دانش ها و رسانه های سفارشی ، موسسات و سازمان های فرمایشی و منازعات و جنگ های فرسایشی به صدا در می آورند.

این زنگ خطر از دو سو به گوش غرب می رسد : از بیرون و از درون .

این کتاب نمونه فرخنده و فرهیخته فریادی است که از درون و از گلوی خود غرب بیرون می آید : آخر زمان و به عبارت دقیق تر آخر زمان غرب
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
بازدیدهای اخیر شما