loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سایه ملخ

ناشر سوره مهر

نویسنده محمدرضا بایرامی

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 248

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 104586 10003022
50,000 47,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب سایه ملخ، نوشته محمدرضا بایرامی، داستان تازه‌ای از جنگ است، داستانی که تا به‌حال نشنیده‌اید. روایتی به قلم محمدرضا بایرامی که درباره‌ی تمام ابعاد جنگ صحبت می‌کند و شما را با خود به دنیای تازه‌ای می‌برد.

سایه‌ ملخ درباره‌ نوجوانی چوپان است که به خاطر کم‌بینا شدن چشم‌های پدرش، به تنهایی کار مراقبت از گوسفندان را بر عهده گرفته است. داستان در ادامه با تمثیل هجوم ملخ‌ها به محصولات زراعی روستا ادامه پیدا می‌کند. پس از آن ماجرای مفقود شدن گوسفندان روستاییان و کشف دزدیده شدن آنها توسط نیروهای عراقی آماده شده در مرزهای دو کشور برای حمله به ایران به اوج می‌رسد. درست در همینجاست که قهرمان نوجوان داستان سایه ملخ به ناگاه رشد کرده و خود را در صحنه‌ای تازه و نادیده از زندگی می‌بییند.

سایه ملخ روایتی عجیب، بدیع و جدید از جنگ است. محمدرضا بایرامی در کتاب سایه ملخ در حال و هوای متفاوتی توانسته است به خوبی از دو طرف درگیر جنگ صحبت کند، علاوه بر این، در نشان دادن شجاعت‌ها و دلاوری‌های همه‌ی افراد درگیر جنگ هم موفق بوده است. کتاب سایه ملخ در انتشارات سوره مهر چاپ شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما