loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کوپه مطرب ها: خاطرات آزاده ی ایرانی مجید رنجبر

ناشر خط مقدم

نویسنده امیرمحمد عباس نژاد

ویراستار زهرا حیدری

سال نشر : 1401

تعداد صفحات : 308

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 104639 10003022
98,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

خاطرات اسرای جنگ تحمیلی، خاطراتی است که مخاطب ادبیات مقاومت و پایداری را با بخش دیگری از جنگ آشنا می‌کند، بخشی که در کنار دلتنگی‌ها و سختی‌های خاص خود، آن سوی جنگ را نیز با بیان جزئیات از اردوگاه‌ها به خواننده نشان می‌دهد.

«کوپه مطرب‌ها» کتابی است به قلم امیرمحمد عباس‌نژاد که دوران اسارت هشت ساله‌ی یکی از سربازان کرمانی را روایت می‌کند. این کتاب که سومین کتاب با موضوع «روایت آزادگی» از این نویسنده و انتشارات خط مقدم است، اسارت هشت سال محمد رنجبر در 2 اردوگاه مختلف عراق را برایمان به تصویر می‌کشد و با بیان جزئیاتی از آن جا و آن نوع زندگی، مسیر تکامل یک نوجوان به مردی مقاوم و بزرگ شدن او در این راه را، در 27 فصل بیان می‌‌کند.

راوی لابه‌لای خاطراتش از اسارت، گه‌گاه به دوران کودکی و نوجوانی‌ا‌ش نیز اشاره دارد و نمایی از یک پسرک شهرستانی در انقلاب را نشان می‌دهد، اگرچه بخش اعظم کتاب به خاطرات او از دوران اسارت‌اَش در اردوگاه‌های عراق می‌پردازد.
اما آنچه این کتاب را از دیگر خاطرات اسرا متمایز کرده، حضور پسر خاله‌ی او محمود است که پس از چندین سال اسارت و همراه یکدیگر بودن، به سازمان منافقین پیوسته و اردوگاه اشرف را به اردوگاه‌های کشور عراق ترجیح داده است که قطعا سرنوشت او برای خواننده جذاب خواهد بود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما