loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

حوزه و روحانیت: برگرفته از بیانات حضرت آیت الله سید علی خامنه ای (مد ظله العالی)

ناشر مرکز اسناد انقلاب اسلامی

نویسنده سید علی خامنه ای

گردآورنده کتاب سعید صلح میرزایی

سال نشر : 1390

تعداد صفحات : 586

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب حوزه و روحانیت، برگرفته از بیانات حضرت آیت الله سید علی خامنه ای (مد ظله العالی) میباشد. این کتاب توسط سعید صلح میرزایی گردآوری شده است و در انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی به چاپ رسیده است.

پیروزی و انقلاب اسلامی و استقرا نظام جمهوری اسلامی وظایف سنگینی را بر عهده روحانیت نهاد که لزوم تحرک بیشتر در جامعه و تاسیس موسسات وابسته به حوزه و ارتباط پویا و مداوم با نهادهای دیگر جامعه اسلامی را ایجاب می کرد.

روحانیت شیعی بعد از پیروزی انقلاب ضمن حفظ و استمرار وظایف سنتی روحانیت در کسب دانش متعارف حوزوی و تبلیغ دین، به تحول در روش ها و تخصصی کردن رشته های تحصیلی حوزوی و ساماندهی بهینه از امکانات این نهاد دست زدند.
این اثر فرمایشات و بیانات رهبرمعظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای در دیدار با اساتید، فضلا و طلاب و نخبگان حوزه های علمیه مختلف کشور است که در زیر عناوین متنوع تدوین و ساماندهی شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما