loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

روباه قرمز، سلام

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 104709 10003022
15,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

قورباغه کوچولو، روباه قرمز، پروانه بنفش، گربه نارنجی، مار سبز، ماهی آبی و سگ سیاه و سفید را برای تولدش دعوت می‌کند. اما وقتی مهمان‌ها از راه می‌رسند، مامان قورباغه پاک گیج می‌شود. روباه قرمز سبز است، پروانه بنفش زرد است، گربه نارنجی، آبی است، مار سبز، قرمز است، پرنده زرد، بنفش است، ماهی آبی، نارنجی است و سگ سیاه با لکه های سفید به رنگ سفید با لکه های سیاه است. قورباغه کوچولو به مامانش می‌گوید علتش این است که تو به آن‌ها به اندازه کافی نگاه نکرده‌ای.
قورباغه کوچولو به مامانش می‌گوید که چگونه به آن‌ها نگاه کند تا به رنگ اصلی‌شان درآیند. نه، این یک چشم‌بندی نیست، بلکه عملکرد اعجاب‌انگیز چشم انسان است.

کودکان خواننده در این کتاب باید خود وارد عمل شوند تا راز این چشم‌بندی را کشف کنند. اگر قورباغه کوچولو بتواند این چشم‌بندی را بکند، آن‌ها هم می‌توانند. خوانندگان کوچک این کتاب از این که می‌توانند در این بازی تغییر رنگ جانوران شرکت کنند، بسیار لذت می‌برند.

در کتاب «روباه قرمز، سلام»، اریک کارل با تصویرهای کلاژ خود، مفهوم رنگ‌های مکمل را به کودکان یاد می‌دهد. اریک کارل بر این باور است که یادگیری تجربه‌ای لذت‌بخش است. در این کتاب تخیلی او از کودکان دعوت می‌کند تا رنگ‌های مکمل را خود کشف کنند، در حالی که از داستان قورباغه کوچولو و دوستان رنگارنگش هم لذت می‌برند.

روز تولد قورباغه کوچولو، مهمان‌ها یکی‌یکی از راه رسیدند.
قورباغه کوچولو جلو رفت و گفت: «سلام، روباه قرمز! به جشن تولد من خوش آمدی.»
روباه قرمز گفت: «از این که من را دعوت کرده‌ای، متشکرم.»
خاله قورباغه به روباه نگاه کرد و با تعجب گفت: «این روباه که قرمز نیست، سبز است.»
قورباغه کوچولو گفت: «مادر، شما به اندازه کافی به روباه نگاه نکرده‌اید.»
خاله قورباغه مدتی به روباه نگاه کرد و نگاه کرد...
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما