loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مدیریت صحنه و اداره نمایش

ناشر سوره مهر

نویسنده پولین مینر | تری هاوکینز

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 282

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 104765 10003022
55,000 52,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

«خلاقیت می‌تواند با تکنیک به تکامل برسد. سازماندهی کارآمد همراه با برنامه‌ریزی زود هنگام می‌تواند تولیدات چشمگیری را به بار بیاورد. گذشته نشان داده است که آمادگی خوب به واقع تخیل خلاق را از قید و بند رها می‌کند و به آن فضای شکوفایی می‌دهد.»
کتاب مدیریت صحنه و اداره نمایش برای رفع نیاز آنانی که در تئاتر غیرحرفه‌ای کار می‌کنند؛ یعنی دانشجویان و مربیان و اعضای جوامع تئاتری تازه‌کار و اپرایی طراحی شده است.

کتاب مدیریت صحنه و اداره نمایش شامل دو بخش است. بخش نخست شامل مباحث مربوط به مدیریت صحنه است. نقش مدیر صحنه، تدابیر پیش از تمرین، دوره تمرین‌ها، صحنه و … بخش دوم، مباحث مربوط به اداره نمایش را مطرح کرده است. مانند امور مالی، بازاریابی، محل نمایش و…
کتاب مدیریت صحنه و اداره نمایش نوشته پولین منیر و تری هاوکینز است و با ترجمه حسین فراهانی در انتشارات سوره مهر به چاپ رسیده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما