loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

شکارچی کوسه ی کر

رمان نوجوان امروز

ناشر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

نویسنده عباس عبدی

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 186

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 104829 10003022
21,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب «شکارچی کوسه‌ی کر» نوشته عباس عبدی، در انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است.
اسماعیل پسر نوجوانی است که در روستای سلخ در قشم زندگی می‌کند، او حالا باید با پدرش به دریا برود و صید کند، او درسش را رها می‌کند و همراه پدر و عمویش به دریا می‌رود تا کوسه‌ای مشهور و بزرگ به نام کوسه کر را شکار کنند، اما درگیری با این کوسه باعث غرق شدن پدر و عموی اسماعیل می‌شود و او با کینه می‌خواهد حتما این کوسه را شکار کند، از طرف دیگر خواهر اسماعیل برخلاف سنت منطقه درس می‌خواند تا بهیار شود و به مردم منطقه‌اش کمک کند.
این کتاب داستان مردمان جنوب است و روایتی جذاب دارد.
نویسنده برای آن‌که متن کتاب «شکارچی کوسه ی کر» برای خوانندگان غیر قشمی نیز قابل فهم باشد، زبان مکالمه‌ها را ساده کرده و تنها از برخی کلمات و اصطلاحات زبان قشمی استفاده کرده است. برخی کلمات در متن کتاب با ستاره مشخص شده‌اند و در انتهای کتاب شرح داده شده‌اند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما