loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کلوچه های خدا (نابینایان)

ناشر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

نویسنده کلر ژوبرت

تصویرگر کلر ژوبرت

سال نشر : 1399

تعداد صفحات : 32

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 104882 10003022
25,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

قهرمان داستان خرسی کوچولو است که زیباییها و نعمتهای فراوان خدا را در اطراف خود می بیند و در پیِ آن بر می آید تا خدا را برای این همه لطف و محبّتش سپاس گوید. امّا نمی داند چگونه این کار را بکند!
او برای حلّ کردنِ این مشکل به سراغ دوستانش می رود و مسئله را با آنها در میان می گذارد. کلاغ، پیشنهاد می دهد که برای تشکر از خدا برایش کلوچه بپزد. ولی جوجه تیغی با پیشنهاد کلاغ مخالفت می کند و می گوید: بهترین کار این است که همانند خدا با همه مهربان باشی. زیرا او مهربانی را بیش از همه چیز دوست دارد.
خرس که مهربانی کردن با همه را دشوار می دید، ساده ترین راه را انتخاب کرد و بنا گذاشت تا 7 کلوچه برای خدا بپزد.
فردای آن روز چنین کرد و راه افتاد. امّا در میان راه هر کس او را می دید، از او کلوچه می خواست و خرس کوچولو مهربانانه کلوچه ای تقدیم می کرد تا اینکه ...
این داستان، در واقع به زیبابی به طور غیر مستقیم، هم ویژگیهای خدا را به کودکان یاد می دهد و تصویری دلپذیر از او در ذهنشان ترسیم می کند و هم آنان را به مهرورزیدن به همه ترغیب می نماید. کاری که خدای مهربان نیز آن را می پسندد و به آن ترغیب می فرماید.
این کتاب مخصوص مخاطبان نابینا، توسط انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به چاپ رسیده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما