loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تراژدی علم آمریکایی از ترومن تا ترامپ

5 (1)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 104896 10003022
230,000 207,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب تراژدی علم آمریکایی به بررسی انتقادی تحولات علمی آمریکا از نیمه دوم قرن بیستم تا زمان حاضر اختصاص دارد.

علومی که تحولات شان در کتاب بررسی شده طیف وسیع و متنوعی را تشکیل می دهند که شامل فیزیک، شیمی، داروشناسی، پزشکی، کشاورزی، محیط زیست، تغذیه، هوش مصنوعی، اقتصاد، علوم سیاسی، ژنتیک و ... می شود.
نویسنده که گرایش سوسیالیستی دارد با ارائه شواهد و مستنداتی که حاصل افشاگری هاست استدلال می کند که منافع شرکت های خصوصی و نظامی مسیر علم را در آمریکا از مسیر طبیعی اش منحرف ساخته است.
علومی که می توانستند در خدمت نیازهای انسانی باشند و بشر را از آلام و رنج هایش رهایی ببخشند اینک به خدمتگزار گروه کوچک و غیردموکراتیکی از سودجویان تبدیل شده اند.

تراژدی علم آمریکایی، از ترومن تا ترامپ تالیف کلیفورد دی. کانر را سجاد احمدیان، ترجمه و پژوهشکده فرهنگ و هنر آن را به چاپ رسانده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما