loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سرداران ایرانی؛ از کوروش تا سلیمانی - جلد دوم

ایران بعد از انقلاب اسلامی

ناشر شرکت چاپ و نشر بین الملل

نویسنده محمدباقر رجبی دوانی

سال نشر : 1401

تعداد صفحات : 831

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 104925 10003022
400,000 380,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

مهاجمان بزرگ و کوچک، در طول سده ها و هزاره های گذشته به سرزمین ایران به واسطه موقعیت خاص خود هجوم آورده اند که در نتیجه این حمله ها، صدمه و لطمه های جبران ناپذیری به فرهنگ و تمدن و آثار ملی وارد شده است.
اما در همان حال که پادشاهان بزرگ در برابر مهاجمان، متحمل شکست های سختی شدند و سلسله های پادشاهی سقوط کردند و سرزمین ایران، آماج تاخت و تاز قرار گرفت،مردان گمنامی به دفاع از آب و خاک اجدادی خویش قد علم کردند و بار دیگر عظمت گذشته را به این سرزمین بازگرداند.
کتاب سرداران ایرانی؛ از کوروش تا سلیمانی به همین موضوع پرداخته است. جلد دوم کتاب سرداران ایرانی از رویدادها و وقایع بعد از انقلاب اسلامی صحبت می‌کند.
کتاب سرداران ایرانی؛ از کوروش تا سلیمانی به قلم محمدباقر رجبی دوانی نوشته شده است و در انتشارات بین الملل به چاپ رسیده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما