loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

هوای دونفره: مهارت های همسرداری - جلد دوم

از مجموعه کتاب های آرام شاد

5 (2)

ناشر شرکت چاپ و نشر بین الملل

نویسنده حسین رستمی

سال نشر : 1401

تعداد صفحات : 174

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 104929 10003022
86,000 81,700 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

بسیاری از زوج‌ها بعد از ازدواج انتظار زندگی سرشار از شادی، شیرینی و عاری از هرگونه مشکلی دارند. اما در بیشتر موارد این انتظار زوج‌ها اتفاق نمی‌افتد و همین امر منجر به سرخودگی روجین خواهد شد.

زوج‌های جوان باید بدانند که زندگی زناشویی پر از چالش ها و تنش های مختلف است که ممکن است سبب دوری همسران از یک دیگر شود. این دوری همسران از یک دیگر در زندگی زناشویی معمولا به دلیل عدم آمادگی زوجین برای پیشگیری و مقابله با چالش های زندگی مشترک است.

چراکه اغلب زوج‌ها مهارت‌های همسرداری لازم را برای این مدیریت چالش‌ها و تنش‌های مختلف را فرا نگرفته اند. یکی از راه‌های یادگیری مهارت‌های همسرداری کتاب «هوای دونفره؛ مهارت های همسرداری» است

کتاب «هوای دونفره:مهارت های همسرداری» توسط حسین رستمی ، در سه جلد نوشته و تدوین شده است. در این کتاب به شکلی جامع و ساده به بیان و آموزش (مهارت های همسرداری) پرداخته شده است تا زوجین توانایی مدیریت چالش ها و مشکلات زندگی مشترک را به دست آورند و رابطه خود را به بهترین شکل حفظ کنند.

جلد دوم کتاب «هوای دونفره؛ مهارت‌های همسرداری» به موضوعاتی همچون «مدیریت خشم و احساسات»، «مدیریت تنش‌های زندگی زناشویی»، «مهارت‌های مذاکره و حل اختلاف» و «نحوه تعامل با خانواده و دوستان» پرداخته است.
هوای دونفره - جلد دوم: مهارت های همسرداری نوشته حسین رستمی، در انتشارات بین الملل به چاپ رسیده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما