loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

چه جوری به هم بیایم - جلد دوم: ویترینی از تفاوت های زن و مرد

از مجموعه کتاب های آرام شاد

ناشر شرکت چاپ و نشر بین الملل

نویسنده حسین رستمی

سال نشر : 1401

تعداد صفحات : 144

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 104931 10003022
70,000 66,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب «چه‌جوری به‌هم بیاییم؛ ویترینی از تفاوت‌های زن و مرد» دو جلدی است و نخستین کتاب از مجموعه کتاب‌های «آرام‌شاد» است. دغدغۀ حسین رستمی نویسنده کتاب، تولید محتواهای بسیار مؤثر در مسائل پرکاربرد روان‌شناسی است. ازاین‌رو مطالبش را با رویکردی کاملاً کاربردی نگاشته و از توصیه‌های شناختی و رفتاری به‌صورت ریز و جزئی، سرشار کرده است.
این کتاب به‌طور جامع، علمی و درعین‌حال کاربردی ابعاد مختلف تفاوت‌های زن و مرد را بررسی می‌کند. همچنین در هر مورد توضیح می‌دهد که ناآگاهی از آن تفاوت، چگونه می‌تواند موجب سوءتفاهم و درنتیجه تعارض بشود. پس از توضیح هر تفاوت نیز توصیه های شناختی و رفتاری مؤثری را برای پیشگیری از اختلاف بیان می‌کند.
کتاب چه جوری به هم بیایم - جلد دوم: ویترینی از تفاوت های زن و مرد نوشته حسین رستمی است و در انتشارات بین الملل منتشر شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما