loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

پیش از آنکه سرها بیفتد: نقد رمان «رازهای سرزمین من» نوشته «رضا براهنی»

ناشر سوره مهر

نویسنده محمدرضا سرشار

تعداد صفحات : 264

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 10501 10003022
19,000 18,100 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب «بیش از اینکه سرها بیفتد »، نقدی بر رمان «رازهای سرزمین من» نوشته ی «رضا براهنی» است. رازهای سرزمین من رمانی می باشد که حوادث بین سال های 1332 تا 1358 را در بیان می دارد. تمام ماجراهای این داستان در دوران سلطنت محمد رضا پهلوی و یک سال پس از پیروزی انقلاب شکل می گیرد. سرشار این کتاب را در 10 بخش تنظیم کرده است. بخش اول مقدمه است. پس از مقدمه خطوط اصلی رمان براهینی می آید. زاویه دید، شخصیت های داستان اشکال های منطقی، اشکالات نثر کتاب، همه از مواردی است در بخش های بعدی سرشار در این کتاب آورده است. در این کتاب ابتدا به صورت کامل ماجرای رمان «راز های سرزمین های من» و معرفی کامل شخصیت های رمان و طرز تفکر نویسنده آورده می شود و سپس مؤلف به نقد کتاب می پردازد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما