loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تحلیل کلان داده های فرهنگی

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 105072 10003022
180,000 162,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب تحلیل کلان داده های فرهنگی اثر لو مانوویچ با ترجمه حسین حسنی و زهرا اسدی توسط نشر پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی منتشر شده است.

رسانه های اجتماعی، جهانی جدید را خلق و نظام ارتباطات اجتماعی را متحول کرده اند.
آن چنان که استفاده از رسانه های اجتماعی به عنوان امری روزمره تلقی شده و بسیاری از کنش های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی و خدمات از طریق این رسانه ها رخ می دهد.
به نظر می رسد که عطف به همین مسئله، رسانه های اجتماعی به واسطه انقلاب دیجیتال، نه تنها شئون زندگی فردی، بلکه ساختارهای سیاسی و اقتصادی را نیز دگرگون کرده است.
از این رو لازم است با خوانش انتقادی به سراغ ساز و کارهای جدید تولید سرمایه داری در شکل گیری و ادامه حیات پلتفرم های رسانه های اجتماعی رفت.

کتاب تحلیل کلان داده های فرهنگی، با رویکردی انتقادی و از منظر اقتصاد سیاسی به تحلیل ظهور و گسترش اینترنت و رسانه های اجتماعی پرداخته است.

تحلیل کلان داده های فرهنگی با نظارت علمی مجید سلیمانی ساسانی منتشر شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما