loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

به خاطر صهیون: سنت یهودی - مسیحی در فرهنگ آمریکایی

ناشر ساقی

نویسنده فواد شعبان

مترجم محمدیاسر فرحزادی

سال نشر : 1390

تعداد صفحات : 386

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

تجسم صهیون، که در این کتاب به تصویر کشیده شده است، عمق عقایدی را نشان می دهد که هم اکنون در بافت موضوع اعراب - اسرائیل مورد توجه قرار گرفته است. این دیدگاه بعدی را نشان می دهد که پیش تر از سوی بافت سیاسی دوران کنونی تحت الشعاع قرار گرفته یا لااقل در معرض انزوا بوده است. نویسنده به طرز انکار ناپذیری نشان می دهد که دیدگاه های بنیادگرایانه نسبت به صهیون تازگی ندارند و همیقا در منابع ادبی و مذهبی قرن نوزده میلادی در آمریکا ریشه دوانده اند.
از سال 1948 بسیاری از نظرات، ادعیه و سرودهای مذهبی مسیحیان تغییر کرده است تا عقاید مربوط به مقصر بودن یهودیان در تصلیب عیسی مسیح (ع) را حذف کند. قبل از شناساندن روابط صحیح تاریخ و الهی اسلام با یهودیت و مسیحیت، باید افسانه ی صهیون و تشابه آن با اسرائیل امروزی را به طور قابل قیاسی تنقیح نمود.
کتاب حاضر در تعمیق درک فرهنگ اسلامی و عربی نه تنها به رازگشایی صرف بسنده نکرده است، بلکه از تفصیل ماهرانه و هدفمندی سود می برد که علاقه مندان به این حوزه باید با دیده ی احترام و تحسین به آن بنگرند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما