loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

عاشورا به روایت زیدیه

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 105165 10003022
100,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

تاکنون کتاب‌هایی که درباره‌ واقعه‌ی کربلا، از قدیم و جدید تألیف یا گردآوری شده، معمولا متکی بر منابع تاریخی و حدیثی یکی از دو فرقه اهل سنت یا شیعیان امامی بوده است و هنوز مقتل امام حسین(ع) براساس گفته‌های سایر فرق همچون زیدیه و اسماعیلیه مورد بازخوانی و واکاوی جدی قرار نگرفته است.

اهمیت این موضوع شاید از این جهت باشد که گاه این فرقه‌ها از منابع و راویان خود علاوه بر منابع عمومی بهره برده‌اند و حاصل کار گزارش‌هایی متفاوت و گاه غریب درباره‌ی این حادثه بوده است.
یکی از منابع تازه‌منتشرشده، کتاب «مقتل الحسین من امالی السیدین» است که برگرفته از امالی دو امام بزرگ زیدی متقدم به نام‌های ابوطالب یحیی بن حسین هارونی (د 424 ق) و المرشد بالله یحیی بن حسین شجری (د 479 ق) است. کتاب عاشورا به روایت زیدیه، ترجمه‌ی آن کتاب است.

کتاب عاشورا به روایت زیدیه با ترجمه‌ی مصطفی گوهری فخرآباد و مجتبی سلطانی احمدی است و در نشر آرما به چاپ رسیده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما