loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

من و دعا: 40 نکته روان شناختی و تربیتی درباره دعا برای نوجوانان و جوانان

مجموعه پنجره ای رو به خدا

ناشر به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی)

نویسنده ابراهیم اصلانی

photographer روح‌الله محمودیان

سال نشر : 1401

تعداد صفحات : 68

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب من و دعا از مجموعه کتاب های پنجره ای رو به خدا، درباره دعا و نگاه منطقی به آثار آن در زندگی است. همان طور که می دانیم دعا در دین اسلام جایگاه برجسته ای دارد ، اما گاهی برداشت عموم از آن نادرست است . با خوانش این کتاب به پاسخ این سوال که چرا به دعا نیاز داریم پی خواهیم برد.
منظور نویسنده از دعا در این کتاب؛ هم دعایی است که هنگام نماز و نیایش و موقعیت های دیگر به زبان می آوریم و هم ادعیه معروفی است که در کتاب ها وجود دارند و خواندشان توصیه می شود.
کتاب من و دعا، نوجوانان و جوانان در مباحث شیرینی درباره دعا در قالب متن های کوتاهی با موضوعاتی از جمله: با دوستان خدا دوست هستم، کسب خیر و برکت است، زمزمه ای برای خلوت و تنهایی‌ام، به مناجات آمده‌ام و... آشنا می شوند.
کتاب من و دعا: 40 نکته روان شناختی و تربیتی درباره دعا برای نوجوانان و جوانان نوشته ابراهیم اصلانی است و در انتشارات به نشر منتشر شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما