loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

صحیفه زندگی: تبیین معارف صحیفه سجادیه بر محور بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی

معرفی کوتاه

کتاب صحیفه زندگی، به تبیین معارف صحیفه سجادیه بر محور بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی می پردازد و توسط دفتر نشر معارف منتشر شده است.

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 105227 10003022
99,000 89,100 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب صحیفه زندگی تلاش دارد با محوریت معارف صحیفه سجادیه به بازخوانی و بررسی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بپردازد و برنامه تمدنی جامعه اسلامی را با سنجه زبور آل محمد بازخوانی نماید.

صحیفه سجادیه مهم ترین میراث به جای مانده امام سجاد است. کتابی که در قالب دعا و مناجات، به بازسازی روابط قلبی و ارتباطات معنوی انسان پرداخته و برای گستره حیات بشری، مرجع و معیاری مطمئن است.
مطالعه صحیفه سجادیه با نگاهی سکولار و صرفا به عنوان برنامه ای معنوی و مجموعه ای از دعاهای ساده، جفای آشکاری به این میراث گرانسنگ است.
رهبر معظم انقلاب، ضمن توصیه به انس همراه با تدبیر در این کتاب، دعاهای آن را آکنده از مطالبی می داند که "دلهای شما را قرص و گام شما را محکم می کند".

در کتاب صحیفه زندگی تلاش شده تا با محوریت مباحث و معارف صحیفه سجادیه، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و برنامه تمدنی انقلاب اسلامی ایران در هفت محور "علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، استقلال و آزادی، عزت ملی و روابط خارجی و مرزبندی با دشمن و سبک زندگی" بازخوانی و بررسی شود.

صحیفه زندگی در دفتر نشر معارف منتشر شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما