loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

شیوه انس و روش تدبر در قرآن از منظر علامه طباطبایی (رحمه الله علیه)

ناشر دفتر نشر معارف

نویسنده مسعود تاج آبادی

ویراستار خدیجه آسیمه

سال نشر : 1402

تعداد صفحات : 300

معرفی کوتاه

کتاب شیوه انس و روش تدبر در قرآن از منظر علامه طباطبایی (رحمه الله علیه) نوشته مسعود تاج آبادی است و در دفتر نشر معارف به چاپ رسیده است.

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 105255 10003022
110,000 99,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب شیوه انس و روش تدبر در قرآن از منظر علامه طباطبایی (رحمه الله علیه) نوشته مسعود تاج آبادی است و در دفتر نشر معارف به چاپ رسیده است.

از منظر علامه طباطبایی صاحب تفسیر المیزان، کارآمد ترین و بلکه یگانه روش درست و استوار فهم قرآن، روش تفسیر قرآن به قرآن یا روش تدبری است.
در این روش لازم است برای فهم مراد یک آیه از آیات قرآن به دیگر آیات پیرامونی آن و آیات مرتبط در دیگر سوره ها مراجعه کرد تا با تدبر کافی و جامع در مفاد آنها، به فهم مراد نهایی از آیه دست یافت.
از نظر ایشان، هر روش دیگری جز این شیوه، در فهم مقاصد قرآن کریم کژراهه و مصداق تفسیر به رای است که ائمه معصومین به شدت از آن پرهیز داده و رهرو آن را مستحق عقوبت الهی شمرده اند.

کتاب شیوه انس و روش تدبر در قرآن از منظر علامه طباطبایی تلاش کرده تا تصویری صحیح و کاربردی از شیوه فهم قرآن از منظر علامه طباطبایی را با تکیه بر آراء ایشان در تفسیر المیزان ارائه دهد و از این طریق، نگاهی نو، جامع و بدیع در فهم و تدبر در قرآن کریم به مخاطب هدیه دهد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما