loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تحفه تدمر: روایت زندگی جانباز مدافع حرم امیرحسین احمدی

5 (2)

ناشر شهید کاظمی

نویسنده احمد کریمی

سال نشر : 1402

تعداد صفحات : 132

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 105270 10003022
90,000 81,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب تحفه تدمر، روایت زندگی جانباز مدافع حرم امیرحسین احمدی است. این کتاب به قلم احمد کریمی نوشته شده و در انتشارات شهید کاظمی منتشر شده است.

انفجار جگر زمین را کند و ریخت به هوا. گردوخاک و بوی باروت پیچید توی دماغم. حاج ولی داد زد: «بدو که زدن»... از چادر بیرون زدم. بین پوتین و دمپایی، دومی را انتخاب کردم. پریدم توی ماشین. سوئیچ را پیچاندم. همه حواسم رفت سمت کاری که بر عهده‌ام بود. بقیه بدون تلف کردن وقت دویدند سراغ موقعیت خودشان. خمپاره بعدی نشست نزدیکی‌های ماشینم.

صدای گرومپ پرحجم و گیجکننده‌ای که تکانم داد. صدای سوتش یک ثانیه هم طول نکشید! همه معادلات ذهنم از سوت سه ثانیه خمپاره و فرصت خیز رفتن به هم ریخت. ماشین که راه افتاد، تازه فهمیدم اگر صدای سوت را بشنوم هم نمی‌توانم خیز بروم! یاد فیلم‌های جنگی افتادم و ماشین‌هایی که از میان انفجارها رد می‌شدند. اگر گلوله روی ماشین می‌نشست، پودر می‌شدم. تا برسم به ماشین مهمات، انگار دو ساعت توی راه بودم و هر لحظه منتظر یکی از گلوله‌های سرگردان که بشوم تنور آتش.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما