loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دشت شقایق ها

ناشر کتاب نیستان

نویسنده محمدرضا بایرامی

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 246

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 1054 10003022
23,000 21,900 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

نویسنده با اینکه در مقدمه این کتاب از این سخن می گوید که از سال های نوجوانی و جوانی و حتی پیش از حضور در جبهه، عادت به نگارش یادداشت های روزانه با موضوعات مختلف داشته است؛ اما در این متن که به عنوان سندی از روزهای گرم تابستان 65 در منطقه رزمی جنوب کشور می توان از آن یاد کرد، شاعرانگی جوانی که علاقه به خواندن و نوشتن در او موج می زند را می توان ردیابی کرد. نثر او هنوز خشم و خراش سال های پایانی جنگ را ندارد و لوح خاطره و ذهنش آکنده از تصویرهای زشت و سیاه بر جای مانده از جنگ نیست.

روایت های خاطره گون این کتاب گاه بسیار کوتاه و گاه در اندازه چند صفحه است و روزنگاری های یک سرباز را در کنار حس و حالی که محیط رزم به او منتقل کرده است را بازگو می کند. با این همه آنچه این گزارش را خواندنی و دست اول می کند روایت شدن آن از زبان رزمنده ای است که خود در صحنه نبرد حضور دارد و آنچه می بیند در همان زمان رخداد و نه سال ها پس از آن، مایه نگارش متن این کتاب می شود. این اثر به همین خاطر یکی از مهم ترین رزم نوشته های سال های پس از انقلاب اسلامی به شمار می رود که جزئیاتی از صحنه نبرد را با زیبایی هرچه تمام تر برای مخاطب خود بازگو می کند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما