loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

روانشناسی اخبار جعلی: پذیرش، به اشتراک گذاری و اصلاح اطلاعات غلط

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 105410 10003022
165,000 148,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب روان‌شناسی اخبار جعلی: پذیرش، به اشتراک‌گذاری و اصلاح اطلاعات غلط نوشته رینر گریفندر، ماریلا جافی، ارین نیومن و نوربرت شوارتز است. این کتاب با ترجمه سعیده خزابی در انتشارات سروش منتشر شده است.

این کتاب پدیده اخبار جعلی را با گردهم آوردن کارشناسان برجسته از حوزه‌های مختلف روان‌شناسی و حوزه‌های مرتبط بررسی می‌کند و آنچه را که از اولین همه‌پرسی برگزیت و کمپین انتخاباتی 2016 ایالات متحده به یکی از ویژگی‌های برجسته گفتمان عمومی تبدیل شده است، بررسی می‌کند.
مقابله با اطلاعات نادرست در بسیاری از زمینه های زندگی روزمره از جمله سیاست، بازار، ارتباطات بهداشتی، روزنامه نگاری، آموزش و علم اهمیت دارد. در فضای عمومی که حقایق و اطلاعات نادرست محو می‌شوند و عمدا محو می‌شوند، این کتاب می‌پرسد چه چیزی تعیین می‌کند که آیا مردم اطلاعات (نادرست) را می‌پذیرند یا به اشتراک می‌گذارند؟، و برای مقابله با اطلاعات نادرست چه کاری می‌توان انجام داد؟ هر سه این جنبه ها باید در زمینه شبکه های اجتماعی آنلاین که اساسا نحوه تولید، مصرف و انتقال اطلاعات را تغییر داده اند، درک شوند. مشارکت‌های موجود در این جلد به‌روزترین یافته‌های تجربی، نظریه‌ها و کاربردها را خلاصه می‌کند و درباره ایده‌های پیشرفته و جهت‌گیری‌های آتی مداخلات برای مقابله با اخبار جعلی بحث می‌کند.
همچنین راهنمایی در مورد نحوه رسیدگی به اطلاعات نادرست در عصر "حقایق جایگزین" ارائه می دهد، این کتاب کتابی جذاب و حیاتی برای دانشجویان و دانشگاهیان در روانشناسی، ارتباطات، و علوم سیاسی و برای متخصصان از جمله سیاست گذاران و روزنامه نگاران است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما